Thursday, May 25, 2006

Uriah Heep и там Д2 и някви си Назарет :)

Ей, тоя концерт беше нещо, дето се случва once in a lifetime! И като изключим факта, че с повече от половин литър бира, вода или каквото и да е не можеш да влезеш на стадиона си беше велико!
Мдааа... Въобще не се изпиха мноого литри бира, въобще не свършиха цигарите, когато не трябваше. Аз въобще не молех някакви непознати да ми дават цигари. :)
Изкефих се безкрайно, защото по време на най - култовия момент бях с хора, които знаеха къде са и защо са дошли и защото има хора които се зарибиха с Юрая, малко по моя вина.
И аз замалко да не го изпусна концерта. Все пак аз и Николай решихме, че няма да се лигавим и ще пропуснем Д2 и Назарет, убивайки времето с бира... Да, ама се оказа че Юрая ще са първи и се намериха добри хора да ни кажат, че сме се прецакали. И все пак чухме всичко, само дето в началото допивахме бирата пред стадиона. Но след като чух "Free me" вече не се нервех и на "July Morning" издивях. Все пак ги накарахме да я пеят 20 минути. (ха - ха - ха) И който не е ходил се е прецакал. Т,ва е. Пийс.




0 ЗАБЕЛЕЖКИ:

Post a Comment

<< Home