Monday, October 30, 2006

Long time no see


Май - май нещо ме няма... А защо да ме има? :) Без депресарщини - само суийтнес. Много ми се насъбра - хижа, парти и реших, че е време за блогчо. Супер сладките съботи и недели, безкрайно красивата природа и най - близките ми хора. Пределно ясно ми е, че на всички им е познато усешането при наличие само на едно от тях... А сега си представете и трите наведнъж и по много - суийтнес нига. Другите неща нямат значение, чувствам се споделена

If you let me I`ll untie your sensuality.

I`ll open up your heart and satisfy my greed. :)

2 ЗАБЕЛЕЖКИ:

Blogger Васил Джагалов said...

Наистина много мило. Ние винаги ще 'стърчим' с тебе. Лов я!

11:32 AM  
Blogger дете said...

Здрасти Хрис, аз такова само да ти кажа че взех че си направих най-сетне блог, а пък иначе радвам се за тебе:)
take care
Десито

12:37 AM  

Post a Comment

<< Home